Sista blogginlägget, den 24/11 2008

Den 29/11 2007 så skrev jag det första inlägget i denna blogg.
Med största sannolikhet så skriver jag nu, nästan exakt ett år senare, mitt sista inlägg i bloggen.

Jag har haft äran att ha ca 100 unika bloggläsare om dagen, vilket har inspirerat mig att fortsätta men nu tycker jag att reklamen som dom lägger dit på bloggen är så fjollig så nu orkar jag inte längre..... , nja jag tycker iofs att reklamen är lite väl damig för det mesta men anledningen till att jag inte fortsätter bloggandet är att tiden inte räcker till längre. 
Det jag vill att min blogg ska innehålla drar mycket tid, och det är all or nothing, och nu väljer jag nothing.

Stort tack till alla bloggläsare, och till er alla som uppskattat bloggen och talat om det och kommenterat mina inlägg.
Jag har satt stort värde på det ska ni veta.

Se upp för Falken, vi ses säkert på en hockeyläktare någonstans!  =)

Ps. Jag fortsätter med matchreferaten på www.kopinghockey.se tillsvidare. ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va synd att du lägger ner Falken! Tack ska du för den här tiden:)

2008-11-24 @ 14:13:37
Postat av: Vargen

Det va synd att du lägger ner Falken! Tack ska du för den här tiden:)

2008-11-24 @ 14:14:51
Postat av: Stötbrytning

Synd, mkt synd, för det är underhållande läsning för oss som har anknytning till 2:an.

Bra jobbat, och hoppas att någon annan lika "div.2-nördig" tar över stafettpinnen.

2008-11-24 @ 14:24:15
Postat av: Gx

Fasen så tråkigt Falken :\ var riktigt underhållande att läsa vad som skrevs.. :\

2008-11-24 @ 14:58:41
Postat av: Micke

Tråkigt,för alla hockeyfans i KAK. Har varit ett nöje att läsa din blogg. Hoppas du kommer tillbaks.

2008-11-24 @ 18:16:25
Postat av: Anonym

Nej du får köra säsongen ut i alla fall!!

/Karlskoga Säta

2008-11-24 @ 22:53:41
Postat av: KAIK

Ja detta va ju inge kul att höra=( Det är väl inte mycket mer att göra än att tacka för det fina jobbet du gjort! Synd att tiden tar slut så vi inte har nått att se fram emot efter matcherna.

Tack för en mkt bra blogg!

2008-11-25 @ 07:45:00
Postat av: Christian Säffle

Så synd Falken det har vart mycket underhållande läsning bra komentarer och en bra syn du har på hockeyn kommer att sakna denna blogg Lycka till i forsättningen

2008-11-25 @ 08:43:52
Postat av: Anonym

Så synd Falken det har vart mycket underhållande läsning bra komentarer och en bra syn du har på hockeyn kommer att sakna denna blogg Lycka till i forsättningen

2008-11-25 @ 08:44:33
Postat av: Magnus (AHC)

Tråkigt att du måste sluta. Det har varit kul att läsa om dina tankar inför och efter matcherna. Kul att läsa en "neutral" persons slutsatser. Tack ska du ha.

2008-11-25 @ 09:50:23
Postat av: Lokala Säta

Hmm hoppas inte reklamens kval har haft någon avgörande betydelse till ditt avslut.

Kan inte minnas att jag ens har sett den...



2008-11-25 @ 17:59:02
Postat av: Falken

Tack alla för de uppmuntrande kommentarerna!

Jag kanske gör en "Henke Larsson" rätt vad det är! =)

2008-11-25 @ 22:22:56
Postat av: MH

Ska du också börja spela innebandy på elitnivå?

2008-11-26 @ 12:23:22
Postat av: Falken

Asgarv!! =) Jodu MH, det skulle allt vara nåt.. Har spelat mkt innebandy men eftersom jag och mina medspelare tyckte att det var för lite bett i skotten så klippte vi sönder en gammal tubsocka och pulade in i bollen..,det blev lite bättre tyngd på bollen. Då närmade vi oss hockey, rackarns vilka snygga märken det blev på låret efter en sån pärla.. =)

2008-11-26 @ 12:43:44
Postat av: hagfors

kom igen fortsätt blogga!!! så bra ju!!

2008-11-27 @ 16:51:48
Postat av: Juborg

Hockeytvåans största skandal att du lägger ner mitt under säsong. ;)

Kom tillbaka för i helvete.

2008-12-04 @ 15:10:19
Postat av: Anonym

Tycker du ska lägga ut referaten på din egen blogg - då slipper du vänta på Kimmo...

Jag kan skicka bilderna direkt till dig.

I övrigt så tror jag att din ambitionsnivå gett att det har blivit fööör jobbigt, Typ



Eller?!



2008-12-08 @ 17:19:59
Postat av: Falken

Well, min ambitionsnivå har iaf blivit för jobbig för min nuvarande dator.

Förut skrev jag mycket via min laptop/jobbdator eller via min hemdator, nu har jag dock lämnat tillbaka min bärbara och min hemdator brann upp i samband med ett elfel.

Nu har jag ett gammalt tröskverk som knappt går att surfa med. Om/när jag får råd med en ny dator så kommer allt gå mycket fortare och då kan det vara aktuellt med en comeback.

Ang bilder från dig så tar jag gärna emot dem, men det är i princip omöjligt att hantera bilder med denna min dator, det gör jag isf när jag lånar farsans dator t ex.



Gött mos!!



Falken

2008-12-09 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0