KHC-Hallsta: 3 - 3

Bedrövlig tillställning, minst sagt.

Jag mår inte bra av att vara gnällig och negativ, och är för det mesta därför motsatsen..alltså mer eller mindre en obotlig optimist.. men de senaste matcherna för KHC gör mig allt annat än optimistisk och hoppfull.

Jag hoppas innerligt att Lill-Egon vet vad som behöver göras, och att han skall kunna göra det.
Som det nu ser ut så skulle KHC behöva ett helt gäng med dugliga spelartillskott...
Vad händer med den erfarna centern? Killen presenteras som ett nyförvär men själv säger han att han inte vet om han skall lira överhuvudtaget??

Den nye backen med allsvensk rutin (55 matcher) som skulle vara så bra, var är han?

No pain, no gain
Ingen ska tro att detta årets seriespel blir lättare än förra året, dels för att motståndarna är än mer hungriga då många lag har nytt och ungt i trupperna, samtidigt som årets KHC troligtvis totalt sett är sämre tränat än förra säsongen.
Jag pratar då om försäsongsträningen. Visst, de som varit med och tränat är säkert väl förberedda med det är bara det att de var alldeles för få som verkligen deltog.

Nu har jag gnällt färdigt för en stund, kommer säkert att skämmas över min gnällighet i morgon.. Vi får se

För den som vill så finns ett matchreferat från KHC- Hallstahammar på KHCs hemsida inom kort.

Kommentarer
Postat av: Taylor Made

Blir lite konfunderad...KHC spelar 3-3 mot Sur..förlåt Hallsta medans Skultuna, i dag, åker till Hallsta med 9-10 ordinarie spelare hemma och vinner kampen, visseligen något turligt, men ändå med 3-4.

Nu kanske inte nån av lagen har spikade trupper men man leker ju ändå med sina tankar och i så fall är det väl KHC man oroar sig för precis som du nämner oxå.

Hur som helst så har dom en fin hall i "Bultbyn" och jag hoppas att det lyfter hockey för den omgivningen och stärker länshockeyn på sikt

2008-09-20 @ 18:42:02
Postat av: Falken

Svårt att veta hur man ska tolka olika resultat just nu. Första mötet KHC-Hallsta/Sura blev 5-3 till KHC och då såg KHC mkt vassare ut än Hallsta, iaf första halvan.. trots att KHC inte hade ordinare uppställning.. Andra matchen var däremot så bedrövligt dålig från KHCs sida så man blev mörkrädd.. Förvisso fattades någon gubbe men mest fattades allt annat.. Orolig är man.

Tack för din kommentar och information Taylor Made!

2008-09-21 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0