Bloggandets vara eller icke vara..

Ska vara ärlig och uppriktig vad det gäller mitt bloggande.
Allt började, november 2007, med inspiration och engagemang, och så måste det också fortsätta..om det ska fortsätta.

Ett tag nu har just inspirationen sviktat något.., det börjar "kosta" mer än det smakar att blogga helt enkelt.
Det tar ganska mycket tid o energi att hålla bloggen uppdaterad, och när man inte får ut minst lika mycket som man sätter in så...är det inte lika kul och givande längre..
Har därför umgåtts en del med tanken att lägga ner bloggandet och bara bli en vanlig hockeysåskådare, och hålla mina åsikter för mig själv.

Varför berättar jag detta då!? Bloggen har ca 200 trogna läsare/dag och dessa kollar in bloggen minst ett par ggr per dag. Detta är naturligtvis kul, och inspirerande i sig. Dessutom är det några trogna besökare som tar sig tid och kommenterar blogginläggen, med egna matchtips, analyser och info runt lagen. Stort tack skall ni ha, utan er respons så hade jag lagt ner för länge sedan, det är dagens sanning!

Alltså, jag har inte bestämt mig för hur jag gör, men om det blir lite mindre skrivet ett tag nu så har jag förklarat varför.

Passar på att önska alla en trevlig luciahelg!!
Glögg på er!

//Falken

Kommentarer
Postat av: Så här tycker jag

Tycker att du ska lägga ner och blogga om Division 2 och bara hålla dig till Division 3 serien. Det blir inte lika mycket att skriva och Kungsör spelar trots allt i trean och inte i tvåan längre :)



Tack för en grym blogg!



God Jul!

2009-12-12 @ 12:43:15
Postat av: ha kvar bloggen falken!

Det är mycket trevlig läsning o vi är många därute som gillar dina analyser om svensk hockey med div. 3 i synnerhet. Även om ambitionen kan tryta så håller du på att bygga upp ett namn inom hockeyn. Tror alla här är nyfikna på vem falken är osv.



Keep up the good work falken!



2009-12-12 @ 13:44:34
Postat av: Spelare

Klart att du ska fortsätta. Är ju det roligaste på matchdagen att kolla in här och se hur du har tänkt/tippat. Mycket trevligt att läsa kommentarer efter match också =)

2009-12-12 @ 13:56:18
Postat av: fetisov

Kör hårt falken!

2009-12-12 @ 14:11:11
Postat av: Fisken

Kör hårt!

2009-12-12 @ 15:11:30
Postat av: Peter

Hoppas du fortsätter blogga, höjdpunkten med matcherna är att läsa här! :D

2009-12-12 @ 16:40:14
Postat av: mike

fortsätt blogga falken, kör på om div 2!

2009-12-12 @ 18:19:57
Postat av: Westergren

Även jag tycker du skall fortsätta, du lär mig nya saker med ditt ärliga sätt att skriva. Även om vi är på olika ställen, och ser matcherna olika är det väldigt viktigt för mig att få en annan syn på matcherna. Vi skulle lätt vilja värva dig till vår domarorganisation som granskare om det kanske skulle vara något? Jag tror vi domare skulle tjäna massor på att få reda på saker som tränare och bra ärlig publik kommenterar på ett konstruktivt sätt.

Detta skulle ju ge mer förståelse åt alla håll tror jag. Hoppas du fortsätter ditt bloggande.

2009-12-12 @ 19:45:00
Postat av: Kimmo

Det vore synd ifall du la ner din verksamhet. Både folk som följer div 2 och 3 skulle sakna dina inlägg.

Men jag förstår dig fullt ut, för det är ganska jobbigt få ut så mycket text som du ändå får ut, och det på din fritid.

Jag hoppas att du ändå fortsätter ditt bloggande.

Ses i någon ishall i framtiden,

God Jul och gott nytt år!!

2009-12-12 @ 20:06:32
Postat av: PeterS

Vadå? Du får väl göra som en framgångsrik hockeyspelare eller lag...

Vad menar jag då med det?

Man ska fighta sig igenom svackor!!! :)

2009-12-12 @ 21:19:17
Postat av: Anonym

Det vore synd ifall du la ner din verksamhet. Både folk som följer div 2 och 3 skulle sakna dina inlägg.

Men jag förstår dig fullt ut, för det är ganska jobbigt få ut så mycket text som du ändå får ut, och det på din fritid.

Jag hoppas att du ändå fortsätter ditt bloggande.

Ses i någon ishall i framtiden,

God Jul och gott nytt år!!

2009-12-12 @ 21:36:17
Postat av: From Russia with Love

Fortsätt Falken.. Kan lova att det pratas mycket om dina tips om matcherna.. det sätter en extra krydda på sérien... så fortsätt..

2009-12-12 @ 21:38:17
Postat av: M.Harju

hoppas du fortsätter blogga.

Kul för en annan att följa båda KHC och KIK när man inte längre är särskilt aktiv (:

2009-12-13 @ 01:13:55
Postat av: Nora

Kan bara gålla med föregående talare. DIna analyser och tips är höjdpunkter inför och efter matcherna. Hoppas verkligen du forts.

2009-12-13 @ 09:12:41
Postat av: KAIK

Tjena Falken!

Håller med mina med-läsare, det är fantastiskt roligt och intressant inför och efter varje omgång.

Jag skulle vilja säga att en del av hela div2 dör om du slutar med bloggandet, intresset kommer att svalna.



Jag hoppas du fortsätter men har full förståelse om det blir för mycket.

Jag kommer iaf att fortsätta kommentera och ge tips och "inside-information" så länger du fortsättter då ja nog känner lite som du att det är för kommentarerna och diskussionerna som man gör detta, det är det som är det roliga!



Tack för en otroligt bra blogg!

Kepp up the good work!

2009-12-13 @ 13:47:23
Postat av: Pontus Brolin Öhrn

Hallå. Kan bara hålla med alla som skrivit. Vore riktigt tråkigt om du skulle sluta blogga.

Men förstår att det tar mycket tid. Är riktigt skoj och bra att få höra lite från läktaren. Otroligt mycket du skrivit om oss stämmer överens på hur jag ser på det.Kämpa på nu falken...

PS. Min syn på matchen i fredags vill gärna ge dig men inte här.

MVH Pontus Brolin Öhrn KIK Hockey

2009-12-13 @ 19:16:27
Postat av: Falken

Stort tack alla för era uppmuntrande ord, det värmer ska ni veta!



Pontus: Maila mig gärna, jag lägger ut det du tillåter på bloggen eftsom jag tror att fler är intresserade.

Du bestämmer vad du vill dela med dig av.

[email protected]



//F

2009-12-13 @ 22:19:38
Postat av: Eagles

Simply the best, better then all the rest? Keep it up Falken !!

2009-12-13 @ 22:44:28
Postat av: Eng

Riktigt tråkigt om du skulle lägga ner bloggandet!

Håller tummarna för att du fortsätter ett tag till,

men självklart har jag full förståelse för om du skulle sluta.



God Jul och Gott Nytt År!

2009-12-14 @ 10:40:48
Postat av: Dessert Eagle

Klart du ska fortsätta blogga falken, bästa läsningen!!! Alltid lika kul att läsa!!!

2009-12-15 @ 11:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0