Falkens egen blogg, ta da, stor galapremiär!!

Skulle välja namn på min blogg, men det var inte lätt.. Falken var upptaget så det fick bli Falkensegen i stället.
Lite märkligt det där, man kan göra allt möjligt skit med datorn och på internet som jag blir helt förundrad över ibland, men det går inte att använda vissa tecken eller å ä ö eller ha ett mellanslag i namnet...!?

Jag är rädd för att världen, eller iaf datorerna och nätet styrs av ett gäng nördar som kan allt tekniskt men som inte kan umgås eller föra ett normalt samtal med en annan människa.. och då får vi andra "dataanalfabeter" helt enkelt foga oss efter  vad datanördarna tycker är normalt i sättet att kommunicera.. Well, små problem är det ju.

Jag är definitivt av kategorien bloggnybörjare, vet knappt vad en blogg är men allt har sin början..
Mina blogginlägg kan komma att handla om allt möjligt, sånt som engagerar mig och då blir det en del hockey förstås..
Så häng me..

Falken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0