Hoppsan KIK.. 3 - 10 i play off 2 match 2!!

Torsk i play off 2 med 5 -16, såg inte matchen, men KIK som skulle hämta upp 4 mål och helst vinna med 5, förlorade istället med 7..!! Det är inget annat än ren utklassning...faktiskt, och det hade jag ju inte väntat mig.

Att det kunde/skulle bli riktigt tufft, jodå det hade ju varit täta matcher där KIK med t o m lite tur lyckats vinna två bortamöten i Surahallen, och vinna ganska enkelt i Actahallen.. men 5 - 16 anande jag inte..no no

Vet inte om det fattades ordinarie folk.. Hammarlund spelade väl "viktig" träningsmatch i fotboll istället för att spela första matchen men annars verkar laget ha haft tillgång till de flesta och bästa..

Snopet, att vinna div3 med hyfsad pondus också men bli så fullständigt mosade i play off... Vad gjordes i "pausen" mellan färdigspelad serie och play off 2 ?

Att åka till Guldsmedshyttan utan att vilja vinna och behålla en vinnande trend kan ha varit årets taktiska fetmiss.

Men, to be honest..
är det ändå inte bäst med ett år till i div3 KIK..!?
Säsongen som gått har ändå varit ett gigantiskt lyckopiller jämfört med  katastrofåren med katastrocoachningen..

Några junisar får växa till sig och kliva fram och fylla ut A-lagsdressarna lite till, och vem vet vilka fler som vill hjälpa till nästa år..
Haglind, Nylander, Eklund, Hammarlund, Berg, Waern och några till.. Vad vill dessa herrar göra ?
Har Brolin förlängt med KIK?

Silly season
Om inte IFK Boga har fått upp intresset för Per Berg så tycker jag att de skall röntga skallen eller lägga ner verksamheten asap.. den killen platsar i förstalinan hos Arbogalaget utan snack.. Vill han så platsar han.

Nu kan det hända mycket under några veckor, hur tänker Boga, vad vill KHC...  !? Spännande.

Kommentarer
Postat av: KIK

Visst hade det vart kul att avancera men ett år till i trean gör nog gott. Hoppas att Brolin stannar och att vi kan bygga vidare, vi har ju en grund att stå på nu iallafall, förra året var vi ju ett sjunkande skepp.
BTW du ska veta att din blogg och dina referat från Köping Hockeys matcher uppskattas väldigt mycket. Blir kanske inte lika mycket uppdateringar nu som under säsongen men jag hoppas att du ger dina tankar om de tre klubbarnas lagbyggen mm nu under våren.

2008-02-28 @ 08:53:39
Postat av: F

Jepp, väldigt kul att se hockeyglädjen hos dagens KIK,
det unnar jag
verkligen laget efter två års smärtsamma hockeyupplevelser!

Jättekul att referaten och bloggen uppskattas, det gör att man gärna skriver mer, och eftersom jag själv är spänd på hur KAK-lagen mm tänker framöver så ska jag försöka hålla mig så informerad och uppdaterad som möjligt under silly season osv, och det kommer självklart med i bloggen.
Tack för uppskattningen!

2008-02-28 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0