Roligt med enögdhet. VIK HK förstärker.

Enögda är vi allihopa
Nästan alltid kul att läsa "matchreferat" på VIK HK Ungdoms sida.
Han som skriver där måste aspirera på titeln som Sveriges mest optimistiske person.

Så här skriver han efter derbyt mot KHC senast:
"Omstarten efter juluppehållet inleddes tyvärr med förlust borta mot Köping. Lite bättre skärpa i egna avslut och spelet i försvarszon kunde ha ändrat resultatet till VIK´s fördel "   Sanslöst kul! =) =)

Det där med bättre skärpa i avsluten och bättre spel i försvarszon, det är ju som att säga att om vi hade gjort fler mål och släppt in färre mål så hade vi vunnit.. Underbar analys, det är nämligen precis så det går till Gunnar L .
Helt sanslöst kul! =)

Lika kul som jag har när jag läste Gunnars "referat" har säkert andra när de läser mina referat, och det får vi bjuda på vi som gillar att skriva vad vi tycker och tänker.

VIK behövde förstärka och gör det
Skultuna i div3 har ju fått en hel drös med lirare från VIK HK till denna säsongen.
Nu lånar man tillbaka några av dem för att försöka förbättra tabelläget.
Det är dessa tre herrar det handlar om:
Jerry Östman, Fredrik Waldenström och "Adde" Karlsson.

Alla tre var med i matchen mot KHC, dock utan VIK HKs önskade effekt.
Återstår att se om de kan hjälpa kvar VIK HK i div2 ?
Jag tror inte det. Nej, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0