KHC J20 lirar EKOS CUP, nu på lördag

Trevligt med cuppelicuppcupp!!
Häradsbygden/Leksand är KHCs första motstånd i cupspelet i morgon bitti. Som jag förstår det är det ett BJ-gäng som spelar i samma serie som Falu IF som också är med i cupen.

Häradsbygden landade på femte plats, och Falu IF på åttonde plats i deras serie J18 Västra 1B

SDE Hockey är från Stocksund och verkar vara en AJ/BJ komination, och man spelar dessutom i samma serie som det fjärde och sista cupmotståndet IFK Österåker.

IFK Österåker landade en placering över SDE Hockey , både i deras gemensamma grundserie JB2B 07-08 (IFK Österåker blev 4:a och SDE Hockey blev 5:a) och i fortsättningserien J18 div2 forts A 07-08 (IFK Österåker blev 3:a och SDE Hockey blev 4:a)

Matcherna
08.00 Köping HC-Häradsbygdens SS
09.10 Falu IF-SDE Hockey
10.20 IFK Österåker-Köping HC
11.30 Häradsbygdens SS-Falu IF
12.40 SDE Hockey-IFK Österåker
13.50 Köping HC-Falu IF
15.00 Häradsbygdens SS-SDE Hockey
16.10 Falu IF-IFK Österåker
17.20 SDE Hockey-Köping HC
18.30 IFK Österåker-Häradsbygdens SS
19.40 Final


Gruppspelsmatcherna spelas 2 x 15 min med 5 min paus
Finalen spelas 2 x 20 min med 5 min paus

Tippad sluttabell
1 KHC
2 IFK Österåker
3 Häradsbygdens SS
4 Falu IF
5 SDE Hockey

Go KHC!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0