Div 3 med Skultuna IS och Hallstahammar HK bl a

Även denna serie har startat och är inne i andra omgången.

Skultuna IS leder serien efter två inledande segrar, först borta mot Guldsmedshyttan med 2 - 3 och nu senast hemma mot HC Örnen med 6 - 3. Mot Örnen ledde SIS med 5 - 0 efter två perioder, och slog troligtvis ner på tempot i slutronden vilket resulterade i att man släppte in gästerna i matchen något. 1 - 3 i sista perioden men alltså trygga 6 - 3 totalt.

Hallstahammar HK åkte i seriepremiären på torsk borta mot Fellingsbro/Frövi, uddamålet till Fellings favör och slutresultatet skrevs till 6 - 5

------------------------------------------   --- ------------------- --- ---------------------------------------
Huvva, jag ryser vid tanken på att behöva åka till Hällefors för att lira/kolla på hockey..
-----------------------------------------   --- -------------------- --- ----------------------------------------

Skultuna eller Hallsta tar hem det, den som vill mest av dessa båda lag står som slutsegrare. Just viljan och inställningen över en hel säsong tror jag är Hallstahammars käpphäst.
Verkar som att Örnen har tacklat av lite sedan förra säsongens stora ord om serieavancemang i hög fart.

Ska inte säga att det blir spännande att följa denna serie, för det blir det inte men följa den ska jag.

Kommentarer
Postat av: Taylor Made

Säg till bara så åker vi vägen förbi dig när vi skall till Hällefors och plockar vi upp dig i Skultunabussen..!

Ett jävla drag i bussen på vägen hem om det är en fredagsmatch..



Nä.håller med dig om att det är pina med dessa skit-resor/matcher.

2008-10-27 @ 12:55:26
Postat av: Falken

Och just Hällefors "stinker" nedläggning och avbefolkning...iaf ishallen. =(



Jag hoppas slippa några mer besök där, har gjort mitt kan jag lova..men tack ändå =)





2008-10-27 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0