KHC Flyers - Hammarö HC: 1 - 5 (Uppdaterad)

Skrivet före matchen:

Karlskoga HC - Hammarö HC


Flyers tar emot Hammarö HC i kväll, och det är en premiärsegrare (2-3 borta mot KIK) och en premiärlooser (2 - 4 mot Köping HC) som möts.

Hammarö HC är en av aspiranterna till titeln "Seriens sämsta hemsida", taskig uppdatering och svag info överhuvudtaget, så ingen vet hur de ser på förlustmatchen i premiären eller hur de ser på att åka till Karlskoga.

Jag tror att Hammarö HC åker hem med ännu en torsk i bagaget, inget tyder på något annat. Inte för att de är ett dåligt lag, mer för att Karlskoga HC Flyers är bättre.

Skrivet efter matchen:
Precis tvärt emot vad jag trodde, så vann Hammarö HC kvällens match borta mot Karlskoga HC med 1 - 5.

(0 - 1, 0 - 2, 1 - 2)
Skott:29 - 37 (14-20,9-11,6-6)

Enligt rapport så spelade KHC bedrövligt ikväll, kanske beroende delvis på underskattning eftersom de vunnit båda träningsmatcherna mot HHC under försäsongen.

Ska bli intressant att läsa vad KHCs coach har att säga om matchen.

Kommentarer
Postat av: KIK

Daniel Lindström klar för KIK!!!! debut imorgon

2008-10-21 @ 21:12:49
Postat av: Falken

Jag visste inte säkert att det var på gång men jag är inte överraskad...om jag säger så.

Bra för KIK förstås.

2008-10-21 @ 22:50:33
Postat av: Gx

www.freewebs.com/jejken där skrivs det om matcherna. Även på www.hammarohockey.com skrivs det inte blivit skrivet något pga ingen tillgång till dator efter premiären. kommer skrivas under säsongen på båda sidorna!

2008-10-22 @ 01:22:55
Postat av: Falken

Tack Gx! Jag ska definitivt se till att gå in på båda siterna för att uppdatera mig. Tack igen!



Falken

2008-10-22 @ 11:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0