KHC- HF Linköping: 3 - 8

Torsk i första träningsmatchen, och det var klasskillnad.

1:a p:  Mål: 1 – 3 Skott: 5-12 Utv: 2-0    Domarbetyg: 4 av 5

2:a p:  Mål: 2 – 4  Skott: 7-16  Utv: 1-2  Domarbetyg: 3 av 5

3:e p:  Mål: 0 – 1  Skott: 8-14  Utv: 4-2  Domarbetyg: 4 av 5

Matchen totalt: Mål: 3 - 8   Skott: 20 – 42  Utv: 7-4  (alla 2 min)


Matchen avslöjade några saker, dels att Linköping är ett bra lag, och kanske framför allt att de är mer ett lag än vad KHC är det för tillfället. Uppbyggnad pågår så det är ingen fara på taket.

Sega ben och huvuden sista 5 min i varje period är heller inget att oroa sig för, än i alla fall.



1 - 2 kommer lägligt. Nr 6 J M Larsson nätar efter exellent förarbete av nr 27 Gustavsson




Keeper Kinisjärvi och forward J E Larsson in action



2 - 3 signerat nr 11 Nilsson



3 - 3 signerat nr 27 Gustavsson


KHCs nr 5 Karlsson får en tryckare i nacken, och busen får vila i busbåset

'
KHCs nr 13 Sätterman omkullvräkt av ohyfsade gäster


Alla bilder är fotade av Peter Sättemann


Utförligare matchreferat finns att läsa på http://www.kopinghockey.se/

Mer analys kommer, jag kan nog inte låta bli att tycka lite till..

Ny match redan på onsdag då KHC gästar nya ishallen i Hallstahammar.. (tror att flera/många suralirare har gått dit när nu Sura black sheeps inte ville lira div2)

Känner på mig att det blir en het tillställning... och att jag kommer att se matchen

Kommentarer
Postat av: sätafoto...

Vart gör du av texten?

Hittar inget bra ställe att göra av bilderna.

Kanske borde du ta bilderna i bloggen så kan klubben länka till dig?!

2008-09-07 @ 20:03:59
Postat av: Falken

Jag ska maila till [email protected] men det var ju den adressen de inte visste om den klarade fotofiler..

Skicka bilderna till mig denna gången då, ta min gamla jobbmail om du har den kvar..

Skickar texten till KHC sent i kväll.

2008-09-07 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0