Hockeyproffs i Turkiet..!?

Kanon eller Turkey!?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/article5631876.ab

Enligt en artikel i Aftonbladet, se länken, så väljer några grabbar från Ånge (någon av dem spelare i deras div1-lag) att testa på proffslivet in Turkey..   Anka (duck blir det ju) hockey klubb i Ankara

150 euro per match, plus gratis boende och mat plus äventyret..
Där ser man hur inställningen på många håll ser ut hos dem som egentligen kanske förväntas satsa hårt för att nå längre och högre upp i seriesystemen.. De unga grabbarna vill ha kul, och är det inte kul så drar man.. to Turkey!?

Om det är fel eller ej är inte det jag frågar mig, det får vara upp till var och en..

Kommentarer
Postat av: krille

helt rätt enligt mitt tycke,kul äventyr o testa på nå nytt en o harva i div 1 och 2

2009-08-14 @ 16:45:00
Postat av: Anonym

Jag håller nog med dig Krille.. =)

Kan vara helt rätt, beror ju mkt på vad man vill med sin hockey.. Det går ju att satsa vidare mera seriöst med hockeyn i Sverige nästa säsong..iaf om man bara är 19-20 år.., och om man vill..

Äventyr är sällan fel.. =)

2009-08-14 @ 22:59:00
Postat av: Jeppe

Håller med er!

2009-08-15 @ 15:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0