KHC värvar !?

Rykten har surrat en längre tid, och ännu är inget officiellt, men det verka vara "5" nyförvärv på gång till laget:
T Mitell (Fd Örebro)
J Lilja   (Fd Örebro)
J Hammarlund (Fd KIK)
plus ett par till.

Skulle Mitell vara en av dem så är det en dundervärvning, han skulle mottagas av vilken div1-klubb som helst med viiiiidöppna armar..,säkert en och annan allsvensk klubb också. Det är en sjukt erfaren back med poängsinne. "Kompisen" Lilja med IKW-förflutet är även det en kalasförstärkning med massor av div1 och även allsvensk rutin.

Att Hammarlund (om det är klart) väljer KHC förvånar nog en del, iaf mig, men enligt info så har KHC legat på "hårt"


Ingen kan säga att KHC inte behöver förstärkningar, men det ska bli spännande att se vad som händer när allt är klart..


Kommentarer
Postat av: PS

Maila mig så kan du få lite bilder i framtiden // PeterS

2009-09-27 @ 21:54:03
Postat av: Daniel lindström

Forstar inte vad du fått ifrån att jag ska sluta? Sluta skriv saker du inte vet gubbe

2009-09-27 @ 22:22:09
Postat av: Falken

Sorry Daniel! Jag ber om ursäkt, jag har fått höra det från två olika håll men då var det alltså inte sant. Bra för KHC. Som lite halvoffentlig person så får du kanske räkna med att det går lite rykten om dig, finns ju inte så många världsstjärnor i KAK att prata om. ;) Sorry igen!

2009-09-27 @ 23:15:28
Postat av: Daniel Lindström

Det är lugnt ja vart lite het ja med, förutom att ja går med en knäskada nu efter matchen, ledbandet lite uttänjt =) det är ingen fara, men varför skulle jag sluta då? =) hehe

2009-09-28 @ 09:24:57
Postat av: Falken

=) Det var antingen nåt med jobbet, el så var det en långsemester på gång.., bara märkliga spekulationer som kanske gällde nån annan eller ingen..!? =) Hoppas knät blir ok till seriestarten iaf.

2009-09-28 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0