Utan dina kommentarer dör bloggen!

Jag har erkänt det tidigare, min motivation för bloggandet har inte varit så stark. Lite bättre nu när seriespelet dragit igång, men det vore såå mycket bättre med fler kommentarer, synpunkter, åsikter, tips och information från er bloggläsare.
Jag har aldrig haft svårt med folk som inte håller med mig, tvärtom så berikar det bara med olika synsätt (så länge man håller sig på en trevlig nivå och inte hatar allt utom sina egna åsikter)

SÅ, kom igen nu och ös på med dina åsikter.. Jag vill hemskt gärna ha tips, insideinfo och liknande som jag kan ta med i bloggen.

Skulle vara kul att ringa runt till alla coacher runt 10:e omgången för ett snack: Läget i laget, förväntingar, målsättningar.. osv.. Detta tar dock en massa tid, och kanske är det inte många som skulle ställa upp.., men det vore kul att göra något som kunde öka intresset runt hockeyn på denna nivå..
Att man inte har gjort/gör detta som sportjournalist på ngn av lokalblaskorna är för mig en gåta..

Hockeyhälsningar från Falken!

Kommentarer
Postat av: Simon

Tjena falken Forshaga har fått mycket kritik för sin hemsida. In på google och sök forshaga hockey a-lag matchreferat efter varje match. Ny hemsida

2010-11-01 @ 12:17:29
Postat av: Fif

http://www.laget.se/FORSHAGAHOCKEYALAG/46321-start.html

2010-11-01 @ 13:03:43
Postat av: Falken

Simon o FIF: Stort tack!! Detta var verkligen något helt annat!! =)

2010-11-01 @ 15:58:28
Postat av: canada goose jackets

i will still follow you.you post much good news.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0